loading...
گفتمان داستانی
گفتمان داستانی بازدید : 187 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

اثر جدید مهران مرزآبای «ما: کامران کامکار» نام دارد که به شرح حضور احمد کامیابی مسک در کارگاه داستان گفتمان داستانی می پردازد.

این جلسه حدود یک ماه پیش برگزار شد و مرزآبادی در این چند وقت مشغول نوشتن این اثر بوده است. شرحی که چند وقت قبل قرار بود در کارگاه خوانده شود ولی هر بار به دلایلی به وقت دیگری موکول می شد. اما این بار به گفته ی خود نویسنده انتشار آن قطعی است.

مهران مرزآبادی درباره ی این کار خود می گوید:« در تمام این یک ماهی که مشغول نگارش این کار بودم تاکید داشتم و به همه هم می گفتم که این یک گزارش نیست. من برای توصیف آن از لفظ "شرح" استفاده می کردم. هنوز هم روی این قضیه تاکید داره ام.»

او می گوید برای این کارش اندازه ی داستان های اش زحمت کشیده:«برای این کار اندازه ی داستان های ام زحمت کشیده ام و به عقیده ی خودم حتا از بعضی از داستان های ام هم به تر شده. برای همین من حساسیت زیادی روی آن داره ام و تاکید داشتم که در وقت مناسبی در کارگاه خوانده شود.»

نویسنده ی داستان "یرما خوشگله" ادامه داد:«درین شرح اتفاقاتی که در جلسه رخ داده است از هم تفکیک شده و این طور نیست که تمام شان از "الف" تا "ی" روایت شود.»  

نویسنده ی داستان "آ آ آه ه ه" اضافه کرد:«من در کارنامه ی خود آثاری دارم که برای شان حسابی جدا باز کرذه ام به این جهت که در آن ها یک سری ایده ها و تکنیک ها را برای اولین بار به کار برده ام که خیلی خوب بوده و جواب داده است و من بعداْ هم در دیگر آثارم آن ایده ها را ادامه داده ام. "ما: کامران کامکار" هم یک چنین اثری است.»

لازم به ذکر است که مهران مرزآبادی تاکنون شش اثرش را در کارگاه داستان گفتمان داستانی خوانده است و این کار هفتمین اثرش محسوب می شود.

داستان هایی که او تاکنون در کارگاه خوانده است تقریباْ همه شان توانسته اقبال عمومی را کسب کند.

او داستان هایی چون "یرما خوشگله"، "آ آ آ ه ه ه"، "با چشمان بسته"، "ایزی لایف"و... را در کارگاه خوانده است.

حال باید منتظر ماند دید اثر جدید این نویسنده، یعنی "ما: کامران کامکار" تا چه خواهد توانست رضایت حاضران در جلسه ی فردا را کسب کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 2,717
  • بازدید کلی : 46,667